mandag den 27. juni 2011

.. kage eller et cykelstyr? :3

Sidder her kl. 04.09 og bruger min ferie på at skrive i min blog! :D

Wohoo jeg har intet liv! NO LIFE! :D

tæhæhæhæ XD Ej det går sku godt, sidder og tænker, høre musik og skriver med folk <3
Tænker på BVB koncerten, Terence, Maria (L), Alle mulige ting <3
Mest musik, om hvor meget jeg brænder for det!
Om hvor MEGET jeg ønsker at blive opdaget! Jeg kæmper virkelig! VIRKELIG! for jeg vil dette! Der er intet her i verdenen jeg hellere vil!

Vil det ikke for at blive kendt, men for at udnytte mit talent, et medfødt talent, de fleste skal lære det frem, jeg kan det bare? Og det har jeg altid kunnet.
Men ja, kan jo ikke være andet end stolt! :D

Hæhæhæ. skal bruge 4800,- på mere mikrofon udstyr og 3600,- på et el-klaver :3 WOHOO!
Jeg har kun 1550 :3 baah xD Det lidt nederen :3 men i det mindste har jeg min studie mikrofon! But im hungry after more! mere udstyr! Mere som kan opbygge mit talent mere! <3

Nogle gange elsker man virkelig bare sit liv! Nogle gange hader man det! Men seriøst, se gennem fingrene, glem fortiden? Græd ikke over en som ikke ville græde over dig. Forstår ikke hvorfor min blog lige tog denne drejning XD fra af snakke om mikrofon udstyr til dette :3
Jeg er bare tosset! :3

But yir?! Im spirit? So what... lad mig være tosset! Jeg er glad for det!! :D

Og haters, pak bare sammen :3 lytter alligevel ikke til hvad i siger :3 <3

... Together we will set with world on fire, this is the new religion! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar