tirsdag den 4. september 2012

Hende den skønne! (:

Så har jeg været oppe og prøve Appasionata! Er HELT solgt! (:
Hun har den perfekte gang og den perfekte højde... Elsker hendes personlighed, da hun har meget af dem også er hun en hest for sig... Skal op og prøve hende igen på fredag sammen med Charlotte min dressur underviser også må vi se hvad hun siger! Jeg vægter nemlig også meget på hvad min underviser siger!
Skal derudover også prøve at springe på hende, inden jeg tager stilling til noget! Da det jo også er vigtigt for ellers kan vi ikke komme særlig langt..Synes personligt selv at Appassionatas kemi og min var rigtig fin og hun virker som den rigtige!!! :D
Sidder lige nu og har ondt i maven af spænding over på Fredag, imens jeg gamer D2!! :) Skal over og ride på Florina min lille baby senere!
Det var alt fra nu! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar